שנה טובה- פרפרים בבטן


שנה טובה

השנה החדשה שלי מקבילה להתחלה החדשה שלי ולכן הברכות לשנה חדשה מתערבבות עם התחושות לקראת הדרך החדשה. זה מה שאני מאחלת לעצמי לשנה ולדרך החדשה:

כשמתחילים משהו חדש , יש בכך התרגשות גדולה
יש פרפרים בבטן וקצת סימני שאלה
לא לדעת בדיוק איך ולאן מתקדמים
יש רצון חזק לדעת לשחרר, להיפתח, להאמין בעצמך
זה לנסות ולהצליח לזהות גורמי עיכוב וחששות
זה לנקות דברים מיותרים , לאוורר תכונות קיימות , ובעיקר להיצמד למה שחשוב
זה להתחדש ולהתרגש- לאורך כל הדרך

ביום שישי הייתי בפגישה אמיתית של לקוחות פוטנציאלים. לא כאלו שהגיעו דרך חברים, אלא דרך שיווק עצמי נטו.

הגעתי מאוד מוכנה ומתרגשת ומאמינה שהייתי מקצועית. הסתובבתי, צילמתי, מדדתי.

כל הסופ"ש החללים של הבית התרוצצו לי בראש- מדמיינת מה אפשר לעשות, איפה ואיך.

כ"כ נהנתי להפליג בדמיונות.

מדפדפת בין ספרים, תמונות ומגזינים- מתחילה לחלום ולנשום את השינוי שאני רוצה לעשות להם.

שלחתי הצעת מחיר עם תקווה קטנה שאולי זו תהיה המתנה שלי לשנה החדשה.

אין לי מושג לאן כל זה יתפתח אבל אני יודעת שאני מאוד שם.

אז לסיום עם הרבה אופטימיות לשנה טובה , מתוקה ומוצלחת:

"כל שנה מתחילה, בסימן שאלה
כתינוק המודד צעדיו.
כמו זריחה מתגלה, על כנרת כחולה
ופניה לשמי מערב.

כל שעה מתחילה בסימן שאלה,
כמו הלב הפועם לו קצובות.
כמו גבעול ירקרק שצומח בלאט
ופניו לפסגות הגבוהות.

זה נפלא ששנה מתחילה לה
בשיר וברוח טובה,
כל שנה מתחילה בסימן שאלה
ואנחנו נמצא לה תשובה."

(להקת שיר, מילים: ניסן פרידמן, לחן: עמוס ברזל)

אז שנה טובה, שנת תשע"ה:

תחלמו, שתפו, עצבו, האמינו

שנה טובה!

 

מחשבה אחת על “שנה טובה- פרפרים בבטן

כתיבת תגובה